Mi jut eszetekbe a piros színről? Nekünk a Mikulás, a technokol és persze a Coca-Cola. És azt tudtátok, hogy a Coca-Cola márka védjegyének számító színét más hasonló terméket gyártó márka nem használhatja?
Ebből is látszik, hogy mennyire fontos a reklámpszichológia. Ahogy meglátunk egy ilyen ikonikus színt, egyből az adott cég fog az eszünkbe jutni róla.
Na de a kóla csomagolása nem csak piros, hiszen ott vannak az ezüstszínű diétás kólák, a fekete Zero, na meg a nálunk kevésbé elterjedt sztíviás, zöld változat, stb.
Eddig könnyű volt eligazodni közöttük, nem igaz? Azonban a cég nemrég bejelentette, hogy a közeljövőben egységesebb megjelenést fog kölcsönözni termékeinek, más néven „One Brand” stratégiát alkalmaz majd, így minden egyes csomagolásuk piros lesz.
Pánikra persze semmi ok, hiszen egyértelműen fel lesz tüntetve, hogy melyik csomagolás melyik változatot rejti.
Mexikóban májustól, míg a világ többi részén 2017-ben hozzák be az „új” termékeket. Nektek hogy tetszenek?