Írd be, mit keresel:

Ismerd meg a CRM rendszert, és optimalizáld a céged működését!

Mit értünk pontosan egy CRM rendszer fogalma alatt? Miben rejlik a CRM rendszer lényege? Illetve ami talán a legfontosabb, miként mutatkozhat meg a hasznossága egy vállalkozás működését tekintve?

A cikkben ezekkel a kérdésekkel foglalkozunk majd kiemelten. Remélhetőleg sikerül transzparensen átadni, mekkora potenciál is rejlik a CRM rendszerek hasznosításában.

Cookta - 2022.03.05.
Ismerd meg a CRM rendszert, és optimalizáld a céged működését!

Kezdjük annak a tisztázásával, mit jelent maga a CRM rövidítés!

A Customer Relationship Management angol kifejezésre vezethető vissza jelentés szempontjából gyakorlatilag minden olyan CRM rendszer, mint a MiniCRM. A magyar nyelvű legpontosabb megfelelője talán az ügyfélkapcsolat-kezelés lehet.

Egy CRM rendszer lényege abban rejlik, hogy a vállalkozásunkkal kapcsolatban álló vagy potenciális ügyfelek és partnerek adatai tárolhatók benne, amelyek felhasználóbarát módon hasznosíthatók, jelentősen megkönnyítve a cégünk eredményességét nagyban befolyásoló folyamatokat.

Persze a manapság elérhető fejlett CRM rendszerek tudását alapul véve bátran ki lehet azt jelenteni, hogy ez bizony csak a jéghegy csúcsa. Hiszen ennél jóval szélesebb körben hasznosíthatók a korszerű rendszerek.

Egy CRM rendszer haszna a következőképp mutatkozhat meg

Ugyebár fentebb is említettük, hogy a CRM rendszerben praktikus módon tárolható minden olyan adat, ami lényegesnek számíthat az ügyfelekkel történő kapcsolattartás szempontjából. Ez egyrészt a kommunikáció minőségére és hatékonyságára nézve jelenthet extra előnyt.

De a fejlett CRM rendszerek segítségével ennél bátran mehetünk tovább is. Többek között olyan formában, hogy a szoftvert az érdeklődőszerzés folyamatába is tudatosan beépítjük. Amivel nemcsak az eredményességet tudjuk fokozni, hanem még automatizálni is tudunk bizonyos lépéseket.

Így könnyedén megvalósítható akár az is, hogy a CRM alkalmazásával úgy tudjuk növelni a sikeres értékesítések arányát, hogy közben nem szükséges többletmunkát a folyamatba invesztálnunk.

Amiért további hozzáadott értékkel bírhat a CRM rendszer hasznosítása

A modern CRM rendszerek által biztosított sokféle funkció egészen új távlatokat nyithat meg a hasznosítás lehetőségeit tekintve. Így nem feltétlenül kell, hogy a CRM rendszer hasznosítása csak az új vevők toborzására, illetve a kapcsolattartásra korlátozódjon.

A CRM hasznosítható többek között a csapaton belüli feladatok hatékonyabb elosztásának, illetve a különféle projektek transzparens és jól nyomon követhető koordinálásának feladataiban is.

Megfigyelhető továbbá, hogy a CRM rendszer képességeinek a kihasználását tekintve úgymond evés közben jön meg az étvágy. Amint sikerül ráéreznünk a dolog varázsára, idővel olyan szintű hatékonyságnövekedést érhetünk el, hogy akár egy kolléga teljes kapacitását is felszabadíthatjuk a cégen belül.

Diéták

Ajánlott cikkek

Top cikkek

TRÜKKÖZZ A KONYHÁBAN!

Szezonális ötletek

Sütemények

Palacsinta @csokibolondoknak Palacsinta @csokibolondoknak
2016.05.01.
A palacsinta ezer és egy változatban készülhet, de az egyik legnagyobb kedvenc minden bizonnyal a csokis. Lehet kakaós, csokikrémes, nutellás, csokiszósszal meglocsolt, mindegyik favorit. Mi most a palacsintatésztát csokiztuk össze.Egy apró ötlet csupán a liszt egy részét kakaóporral kiváltani, mégis hihetetlenül illatos és finom, intenzíven csokis élményben lehet részünk. Szerencsére a tészta tulajdonságai nem nagyon változnak, a sütésnél nem kell jobban figyelni.