A társasjáték újdonságok között időről időre találhatunk olyat, ami megdobogtatja a szívünket. Sok esetben ez egy stratégiai társas lesz. Jellemző ezekre a játékokra, hogy a taktikai gondolkodásunkat és a stratégiaalkotási képességeinket csúcsra kell járatnunk, ha győzni akarunk.
Az elmélyült időtöltésről az összetett játékmenet és a bonyolult szabályok gondoskodnak. Még a rutinos társasozóknak is fel kell kötniük a nadrágjukat, ha egy komplex stratégiai játékba kezdenek. A változatosság miatt, ami ezeket a játékokat jellemzi, minden egyes játékmenet újabb és újabb váratlan fordulatot ígér.
A kaland, a stratégiaalkotás és a logikai kihívások egy egész estét betöltő közös kalandozásra adnak lehetőséget, ahol garantált a jó szórakozás. A mélyreható és összetett játékokban sokat számít, hogy ki mikor milyen döntést hoz, hiszen ezek befolyásolják a játék kimenetelét.
Ennek a végtelenül aszimmetrikus játéknak a háttértörténete egy fantasztikus királyságban játszódik, ahol ádáz küzdelem folyik a hatalomért. A kalandozásokban és a harcokban 2-4 játékos vehet részt.
Ennek megfelelően négy karakter közül választhatunk. Macska Márkinőként uralhatjuk az erdőt, miénk lehet annak minden kincse, és még az ott élők életét is mi irányíthatjuk.
Ha a Sasfészek-dinasztiát képviseljük, akkor mindent meg kell tennünk annak érdekében, hogy visszaszerezzük az irányítást, miközben féken kell tudnunk tartani civakodó udvartartásunkat is.
Az Erdei Szövetség támogatókat gyűjt, hogy lázadásokat robbantson ki az éppen uralkodó rezsim ellen.
A Csavargó pedig szert tehet hírnévre és hatalomra is, annak köszönhetően, hogy szövetségeket köt, és folyamatosan rivalizál másokkal.
Ezt a társast tíz éves kortól ajánlott játszani, a játékidő pedig akár másfél óra is lehet. Másfél óra tömény gondolkodás, csak hogy mi lehessünk az Erdő urai!
A történet a feudális Japán végóráiba kalauzol el bennünket: szemünk előtt foszlik semmivé az Ashikaga-shógunátus hatalma, miközben egy kegyetlen és véres polgárháború dönt romba mindent. A klánok már nem számíthatnak egymás támogatására, egymás ellenségeivé váltak, a daimjók, a hűbérurak pedig igyekeznek minél nagyobb hatalomra szert tenni.
A játékosok egy-egy szamurájt irányítanak a körökre osztott játékban. A különleges harc során egymás ellen kell küzdeni, hogy a hűbérurunk minél nagyobb irányítást szerezhessen az ország felett.
A stratégiai játékok kalandozása kiszakít a szürke hétköznapokból, és egy távoli világba repít bennünket, ahol csak a legélesebb elmével rendelkezők győzhetnek.