Amikor bő tíz évvel ezelőtt a Facebook betört a magyar piacra is, még nagyon kevés vállalkozás ismerte fel, sőt egyáltalán ismerte el a közösségi oldal létjogosultságát, mára viszont egy új vállalkozás egyik első lépése a Facebook oldal létrehozása.
De vajon most, hogy már mindenki fent van Facebookon, az vajon azt is jelenti értelemszerűen, hogy jól “csinálja” az oldalát? Bizonyára te is kérdőjelezted már meg a saját oldalad milyenségét, és merült fel benned ezer kérdés.
Ha annyira most nem is fogunk tudni válaszolni, de talán az irányt jól meg tudjuk határozni.
Mert a Facebook is egy szakma…
Ezért aztán a Klikkmarketing Facebook oldal szakértőivel konzultálva számos olyan érdekességet tudtunk meg, amiket sajnos nem minden, Facebook oldalt kezelő ismer, pedig nagyon is kellene.
Hogy mikre gondolunk?
És igen, nagyon fontosak a technikai paraméterek, szinte ki lehet matekozni, hogy mikor teljesít jól egy poszt és mikor nem. Persze ehhez azért nem árt teljesen elmélyedni a Facebook világában, de igazából erre vannak specifikus vállalkozások, hiszen te elsősorban valami teljesen máshoz értesz sokkal jobban!
Légy eredeti, és a Facebook szeretni fog!
Persze lehet egy gyors checklistet összeállítani (mikor, hogyan, milyen formában, milyen fotóval posztoljak), de igazából a tartalom fog eldönteni mindent.
Ha semmitmondó, jellegtelen posztokat gyártasz, akkor legfőbb ideje jó minőséggel kedveskedni a követőidnek!
A jó hír az, hogy a kezed nincs megkötve, így számos témában tudsz a szakmádba vágóan posztolni. Mutatjuk is!
Persze még van sok egyéb ötlet, ezért ha úgy érzed, jól jön némi tanács, akkor keresd bátran a Klikkmarketing szakértőit akár egy eseti konzultációra!
Nem vagy egyedül!
Bár biztos elönt néha a kétségbeesés, azért látható, hogy vannak szakértők, akik azért dolgoznak, hogy minél igényesebb és informatívabb legyen a Facebook oldalad, minél több követőd legyen és ők minél aktívabbak legyenek! Csak tudd, hogy van hova fordulnod, létezik a Facebook mentőöv, csak nyúlnod kell utána!