A D4S vállalatirányítási szoftverének egyik modulja, az értékesítési modul éppen ezt a célt szolgálja. E modul használatával gördülékenyen megvalósítható az ajánlatkészítés, a rendelésfelvétel és a számlázás is. Sőt, még az értékesítők kezelése, jutalékbeállításai, valamint az értékesítési kimutatások is kezelhetők a szoftverrel.
A szoftverben rejlő lehetőségek
Az említett ERP rendszerrel össze lehet vonni több rendelést egy számlába. Akár arra is lehetőség nyílik a programmal, hogy ne kelljen minden rendelési tételt egyszerre számlázni. Ilyen igény esetén gyűjtőbizonylatot lehet kiállítani.
Mindössze néhány egyszerű lépésben a vevői ajánlatból rendelést lehet készíteni, vagy akár további bizonylatokat. Ezek a megoldások az értékesítő munkáját támogatják, aki így hatékonyabban tudja kitölteni a munkaidejét. A vezetők lekérhetnek adatokat és statisztikákat is az értékesítők kapcsán, így objektíven megítélhetik a teljesítményüket.
Milyen vállalatok profitálhatják a legtöbbet a gyűjtőbizonylat funkcióból?
Azon cégek rendkívül hasznosnak találhatják a gyűjtőbizonylat funkciót, ahol gyakoriak a részteljesítések vagy a részletben történő szállítások, vagy ha bármilyen olyan jellegű folyamat sűrűn ismétlődik, amely a bizonylat megbontását igényli. Ebbe a körbe beletartozhat egy kiskereskedő, egy nagykereskedő vagy éppen építőipari vállalkozások, szolgáltatók is.
Az értékesítő modul fő funkciói dióhéjban
A D4S integrált vállalatirányítási rendszerének értékesítő modulja a vevői számlák létrehozásán túl a vevői rendelések fogadására is képes közvetlenül a webről, ugyanakkor a manuális rögzítés lehetősége is adott. Természetesen a szoftver a vevői árajánlatok készítését is lehetővé teszi.
Nem lehet szó nélkül elmenni a közvetlen NAV kapcsolat és az exportálási lehetőségek mellett sem. Az automatizált folyamatok beállításának lehetősége szintén komoly érv a D4S szoftvere mellett. Ily módon egy ajánlatból akár egy kattintással lehet rendelést készíteni.
A D4S szoftvere kapcsán ajánlatot kérni sem túl bonyolult. Ehhez elég megadni a cég honlapján a kapcsolattartáshoz szükséges adatokat, azaz egy nevet, e-mail-címet, telefonszámot, valamint az ajánlatkérés tárgyát. Alapvetően három csomag közül lehet választani, a Mini, a Compact és a Pro közül.
A jó hír, hogy az értékesítés modul mindhárom csomagban benne van. A nagyobb csomagok értelemszerűen több modult tartalmaznak, ám minden vállalat vezetőségének megvan a lehetősége arra, hogy mérlegelje, szüksége van-e ezekre a további funkciókra, vagy megelégszik a legkisebb csomaggal.