Írd be, mit keresel:

Miért fontos a Google Ads a webáruházak számára?

Egy webáruház forgalmának fenntartásához ma már nem elég az, ha csak ajánlás útján jut a potenciális vevők tudomására a létezése. A siker elérése érdekében szinte elkerülhetetlenek az online hirdetések – a Facebook mellett többek között a Google Ads is.
Cookta - 2024.05.21.
Miért fontos a Google Ads a webáruházak számára?

Google Ads: a hatékony hirdetések ereje

A webshop készítés során nagyon összetett feladatokat kell elvégezni ahhoz, hogy a létrehozott webáruház hozza az elvárt eredményeket. A Webáruház készítés áraknál is ügyelnek a részletekre, hiszen tudják, hogy milyen sok múlik minden egyes részleten, így a Google Ads alkalmazásán is. 

A Google Ads ugyanis az a hirdetési forma, amely a hirdetők számára a legnagyobb megtérülést biztosítja. Ez így volt 2022-ben és 2023-ban is, és valószínűleg ez várható idén is, hiszen a Google egyre több mesterséges intelligencián alapú funkciót fog bevezetni. Ez pedig fejlettebb célzási lehetőséget ígér, illetve olyan előrejelzéseket kínál, amelyből még jobban meg tudjuk ismerni a fogyasztói viselkedést.

Milyen 2024-es Google Ads trendek léteznek webáruházaknak?

A 2024-es trendek között ott vannak az Al alapú funkciók, amelyek lehetőséget adnak a célzás fejlesztésére, a finomhangolásra, az automatizációra, a minőségi adatszerzésre.

Az AI alapú funkcióknak köszönhetően egyszerre akár több esetleges hirdetésszöveg is tesztelhető. A célzási lehetőségek fejlesztése során a mesterséges intelligencia segít abban, hogy minél szélesebb körben megtaláld a célközönségedet. Mivel az AI folyamatos tanulásra és finomhangolásra képes, így lényegesen hatékonyabb kampányokat lehet majd vele indítani. Az elemzések elvégzésében is óriási segítség, persze nem tudja teljes egészében kiváltani a marketingest.

Intelligens változások 2024-ben

2024-től népszerű az automatizáció és az intelligens licitálás, melyek a kampány típusától függetlenül segítenek a hirdetések létrehozásába. Vannak változások az adatvédelemben és az adathasználatban is, ezeket is érdemes szem előtt tartani. 

Miközben szigorodtak az adatvédelmi törvények, maximalizálni igyekeznek a belső adatok hatékonyságát. Nyilvánvaló, hogy az adatgyűjtésnek átláthatóan kell történnie, amihez a felhasználónak hozzá kell járulnia. A Big Data elemzések által pedig olyan hirdetési stratégiát lehet megalkotni, amelyek a korábbinál részletesebb, szélesebb képet adnak.

Még nagyobb a kulcsszavakon lévő hangsúly

A Google azt részesíti előnyben, ha valaki minél több adatot ad meg a kereséskor, hiszen annál pontosabb találatokat tud mutatni a keresést végző részére. A reklámoknál is megjelent a kiterjesztett és a virtuális valóság lehetősége, ezzel meghatározó élményt adva a felhasználó számára. A fogyasztók így még azelőtt meg tudják nézni a terméket, mielőtt megvásárolnák azt.

Az Al segítségével akár termékképeket is lehet generálni – ez a funkció Amerikában már teszt fázisban tart.

A Google Ads hirdetések esetében látható, hogy a hangsúly ebben az évben a mesterséges intelligencia funkcióin van. Alkalmazd te is rendszeresen, és legyen sikeres minden kampányod!

Diéták

Ajánlott cikkek

Top cikkek

TRÜKKÖZZ A KONYHÁBAN!

Szezonális ötletek

Sütemények

Palacsinta @csokibolondoknak Palacsinta @csokibolondoknak
2016.05.01.
A palacsinta ezer és egy változatban készülhet, de az egyik legnagyobb kedvenc minden bizonnyal a csokis. Lehet kakaós, csokikrémes, nutellás, csokiszósszal meglocsolt, mindegyik favorit. Mi most a palacsintatésztát csokiztuk össze.Egy apró ötlet csupán a liszt egy részét kakaóporral kiváltani, mégis hihetetlenül illatos és finom, intenzíven csokis élményben lehet részünk. Szerencsére a tészta tulajdonságai nem nagyon változnak, a sütésnél nem kell jobban figyelni.