Írd be, mit keresel:

Hogyan segíthetnek az UGC tartalmak a márkaépítésben?

A legtöbben talán nem gondolkodunk sokat azon, hogy mit is jelent az UGC tartalom kifejezés, pedig naponta találkozhatunk vele. Viszont, ha feltett szándékunk a vállalkozásunk szempontjából is hasznosítani ezt a lehetőséget, nem árt közelebbről is megismerni ezt a területet, ugyanis komoly segítséget jelent a márkaépítésben.
Cookta - 2024.10.22.
Hogyan segíthetnek az UGC tartalmak a márkaépítésben?

Az “user generated content,” azaz a felhasználó által generált tartalom egyre inkább fókuszba kerül, ha a közösségi média marketinget szemléljük. Érdekel a márkaépítés UGC tartalmakkal? Ez esetben tarts velünk, ebben a cikkben sok-sok hasznos információt hozunk számodra. Ha pedig konkrét szakmai támogatásra lenne szükséged, a 7Blog online marketing ügynökség szakembereihez is fordulhatsz.

Mi a különbség: influenszer vagy UGC?

Természetesen nem azonos a két fogalom, hiszen a jól megszokott fizetett influenszer posztok egészen más tészta, mint a felhasználó által generált tartalmak, noha a cél lényegében azonos, hiszen a márkaépítésre helyezi a hangsúlyt mindkét megoldás. 

Amikor egy hús-vér személy által igyekeznek kelendőbbé tenni adott terméket, szolgáltatást, aki ráadásul ismert, nagyszámú követőbázissal rendelkezik, azt nevezzük a klasszikus influenszer posztoknak. 

Ellenben a peer influenszerek nem büszkélkedhetnek olyan mértékű követőtáborral, mint az első csoport tagjai, azonban véleményformáló, vásárlásösztönző befolyással bírnak a korabeliek körében. Ez utóbbiak fontos szerepet vállalnak az UGC tartalmak létrehozásában. Erre külön megnevezés is született, mégpedig az “UGC-alkotó”. 

Nem nehéz kitalálni, hogy őket azért fizetik, hogy efféle posztokat gyártsanak, bemutassák adott termék sajátosságait, előnyeit. Természetesen ez a határvonal olykor elmosódhat hagyományos influenszerek és UGC alkotók között. A kiemelendő eltérés leginkább a követőszámban és a közzététel helyszínében érezhető.

A bizalomerősítés legjobb eszköze?

Az emberek leginkább emberekben bíznak, vagyis sokkal eredményesebb lehet egy-egy poszt, ha nemcsak tényszerűen olvashatunk az előnyökről, hanem be is mutatja valaki azokat, esetleg történetbe foglalja. 

Bármennyire is az online világ felé orientálódunk, ezen a módon is igényeljük a “személyes kapcsolódást”, még ha csak egy videó erejéig is, amelyben láthatunk egy hús-vér embert, aki a kezében tartja a vágyott terméket, esetleg felpróbálja, bemutatja a használatát.

A felhasználók által generált tartalmak legnagyobb ereje, hogy hitelesek. Szemben a klasszikus influenszer posztokkal, amelyek esetében ez nem feltétlenül mondható el mindig, egyik héten az egyik terméket, a következőn pedig teljesen mást “reklámoznak”. 

A fogyasztók bizalma könnyebben kialakul, ha ügyfelek hozzák létre a tartalmakat, nem pedig hatalmas követőbázissal rendelkező egyének.

A peer influenszereké a jövő?

A szakemberek többsége egyetért abban, hogy az egyik leghatékonyabb marketingmódszer, épp olyan, mintha a legjobb barátunk ajánlásán gondolkodnánk – ugye, hogy hamarabb adnánk a szavára?

Diéták

Ajánlott cikkek

Top cikkek

TRÜKKÖZZ A KONYHÁBAN!

Szezonális ötletek

Sütemények

Palacsinta @csokibolondoknak Palacsinta @csokibolondoknak
2016.05.01.
A palacsinta ezer és egy változatban készülhet, de az egyik legnagyobb kedvenc minden bizonnyal a csokis. Lehet kakaós, csokikrémes, nutellás, csokiszósszal meglocsolt, mindegyik favorit. Mi most a palacsintatésztát csokiztuk össze.Egy apró ötlet csupán a liszt egy részét kakaóporral kiváltani, mégis hihetetlenül illatos és finom, intenzíven csokis élményben lehet részünk. Szerencsére a tészta tulajdonságai nem nagyon változnak, a sütésnél nem kell jobban figyelni.