A Fisotechnél kamerarendszerek széles választéka áll az érdeklődők rendelkezésére, amelyek sokféleképpen kombinálhatóak és személyre szabhatóak, így bárki könnyen megtalálhatja az ideális berendezést.
Kereskedelmi egységek esetében a biztonsági kamerák legfontosabb feladata, hogy megelőzzék a bolti lopásokat. A kamerák jelenléte már önmagában is elriasztja a tisztességtelen szándékú embereket. A potenciális elkövető gyakran megfutamodik, ha tudja, hogy minden lépését rögzítik.
A videós rögzítőeszközöknek nem csupán a megelőzésben van fontos szerepe, hanem segítségükkel könnyebb lenyomozni a már véghezvitt lopásokat is. A készülékek által rögzített felvételek bizonyítékként szolgálhatnak a hatóságok számára, ami megkönnyíti a jogi lépések megtételét, szükség esetén.
Nagy jelentőséggel bír, hogy pontosan hol helyezik el a kamerákat. Az eladók által nem vagy csak nehezen belátható területeket mindenképp érdemes ellenőrizni, valamint a kasszákat, illetve a magas értékkel bíró árukat szintén ajánlott extra védelemmel ellátni.
A biztonsági kamerák nemcsak a bűnmegelőzésben hasznosak, hanem a vásárlói magatartás elemzésében is. A felvételek segítségével a bolt tulajdonosai vagy üzemeltetői pontosan láthatják, hogyan mozognak az érdeklődők az üzletben, melyik termékeket övezi a legnagyobb figyelem, és melyik területeken töltenek a legtöbb időt a vásárlók. Ezek az információk hozzásegítenek az áruk optimális elrendezéséhez.
Az ilyen jellegű elemzések segítenek abban, hogy a legkeresettebb termékek könnyen hozzáférhető helyre kerüljenek, növelve ezzel az értékesítés esélyét, és növelve a bevételt. Emellett a sorok kialakítása, a kassza elhelyezése és az akciós termékek kiemelése is hatékonyabbá válhat a felvételek elemzésével szerzett adatok alapján.
A biztonsági kamerák hatékony eszközök lehetnek a dolgozói teljesítmény követésében és a vásárlói elégedettség javításában is. A felvételek lehetőséget adnak arra, hogy a menedzsment értékelje a munkatársak munkavégzését, annak gyorsaságát, illetve a vásárlókkal való kommunikáció minőségét.
Amennyiben vásárlói panasz merül fel, a felvételek segítenek annak kiderítésében, hogy mi történt valójában, ezzel pedig szükség esetén javítható a szolgáltatás minősége.